Bosch pumpar ny energi i värmebranschen

Bosch Värmepumpar
      Blå himmel med två kulglassar som smälter
      Kvinna i randig badring i en swimmingpool i solen
      långhårig man i rösa tröja ligger ned med en vattenmelon i solen
      4 stycken Bosch annonser för sociala medier

      Även bra saker kan föra något dåligt med sig. Bosch pumpar gör inomhusluften friskare, varmvattnet stabilare och ger mer pengar över i fickan. Med effektivare värme och kyla kan du drabbas av en betydligt sänkt lust att lämna hemmet. Året runt. Det är därför på sin plats med ett formellt uttalande om eventuella sidoeffekter. Eftersom Bosch värmepumpar inte levereras med någon bipacksedel fick de kommuniceras med kampanjen ”Varning för behagligt inomhusklimat”.

      3 stycken Bosch annonser för sociala medier med rosa bakgrund
      Man i blå tröja som håller i en hundstaty i vardagsrummet
      Vardagsrum med färgglad belysning och en kvinna som har rosa kläder

      Tillsammans med varumärkets kvalitet och innovativa funktioner representerar pumparna ingenjörskonst som tangerar magi. För att kommunicera detta skapades 3D-miljöer som ger produkterna den wow-faktor de förtjänar. Den digitala upplevelsen av Bosch välanpassade design är avgörande i det slutgiltiga köpbeslutet, eftersom majoriteten av beställningarna sker online. 

      Minimalistisk hall med integrerad Bosch värmepump
      Bosch värmepump står mot en trävägg i solljuset utomhus på en altan
      3 annonser med Bosch värmepumpar for sociala medier

      Bosch Värmepumpar och IVT Värmepumpar ingår i Bosch Thermoteknik, Bosch-koncernens värmedivision.

      Resultatet